Presja w czasach kryzysu – co z nią począć!

Opublikowane przez Wojciech Wychowaniec w dniu

Rok 2020 kompletnie zaskoczył nas wszystkich. Z różnych powodów. Element je łączący stanowi poczucie narastającej presji psychicznej. Jak zatem sobie z nim poradzić? Projekt The Presja oraz wellbee – platforma psychoterapii online postanowiły od 02.11.2020 wspólnie odpowiedzieć na to pytanie, uruchamiając dedykowaną akcję informacyjną w social media. 

Projekt The Presja ramię w ramię z wellbee

Przedstawiciele Projekt The Presja, powstałego z inicjatywy krakowskiej fundacji Z Wyboru oraz wellbee – nowej marki na rynku psychoterapii online, postanowili wspólnie zrealizować akcję informacyjną Presja w czasach kryzysu. Jej ideą jest przekazanie każdej zainteresowanej osobie, niezależnie od jej wartości, opinii, czy poglądów, szeregu istotnych informacji na temat tego, w jaki sposób można próbować samoistnie zmniejszyć presję psychiczną, którą większość z nas odczuwa obecnie na co dzień.

Nieprzypadkowa data rozpoczęcia akcji

Start akcji planowany jest na 2 listopada 2020 roku. To szczególny dzień w kalendarzu. Tradycyjnie pełen zadumy i refleksji. Jednak 2 listopada w tym roku, będzie znacząco różnił się od tego jak wyglądał w latach ubiegłych. Wiele Polek i Polaków, odczuwa dziś znaczący dyskomfort psychiczny. Z różnych powodów. W zalewie informacji o negatywnym zabarwieniu, wspólna akcja Projekt The Presja z wellbee, ma w założeniach stanowić dla nich swego rodzaju przeciwwagę.

Przekaz inny niż ten na co dzień

Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na realizację akcję w postaci publikacji cyklu dedykowanych grafik i treści, gdyż chcielibyśmy, aby przekaz, który ma z nich płynąć, został z jego odbiorcami na dłużej. – wyjaśnia Grzegorz Skuza, dyrektor marketingu i co-founder platformy psychoterapii internetowej wellbee.pl. Projekt The Presja ma już za sobą realizację akcji o podobnym charakterze. To będzie trzecia nasza kampania w formie graficznych psycholekcji. Z naszego doświadczenia wynika, że ta prosta forma przekazu pozwala osiągać niezwykłe zasięgi organiczne. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu samych użytkowników w dzielenie się wiedzą – komentuje Wojtek Wychowaniec – Projekt The Presja.

Przykładowa grafika z poprzedniej kampanii projektu The Presja: „Życie z depresją”

Akcja informacyjna, prowadzona równolegle w kanałach social media obu partnerów przedsięwzięcia, jest wstępnie planowana na 5 tygodni. Przedstawiciele wellbee i Projekt The Presja, mają nadzieję, że przekaz całego przedsięwzięcia zostanie zauważony. Zwłaszcza przez te osoby, którym z dnia na dzień jest coraz trudniej uporać się z codziennością.

Kiedy presja staje się nie do zniesienia…

Ponadto, organizatorzy akcji  Presja w czasach kryzysu pragną, dzięki wsparciu merytorycznemu ze strony współpracujących z obydwoma podmiotami psychoterapeutek i psychoterapeutów, ponadto istotne informacje o tym, kiedy dyskomfort psychiczny można uznać za poważny na tyle, by sięgnąć po zewnętrzną pomoc. Jedną z jej form może być psychoterapia online, z której zainteresowani mogą skorzystać wchodząc na https://wellbee.pl.

Psychoedukacja plus realna pomoc

Projekt The Presja równolegle z akcją  Presja w czasach kryzysu, realizuje szereg innych przedsięwzięć charytatywnych takich jak:

Działania projektu można bezpośrednio wesprzeć wchodząc na nowo uruchomiony kanał dla darczyńców: https://patronite.pl/ThePresja. Przedstawiciele Fundacji z Wyboru, z góry dziękują za wszystkie środki przekazane na pomoc. Dzięki nim zespół Fundacji będzie dalej mógł nieść pomoc.

Projekt The Presja działa na rzecz zwiększania świadomości ludzi w zakresie zdrowia psychicznego, szczególnie w zakresie depresji. Jeśli bliska jest Ci nasza misja, pozwól nam działać.

Zostań Patronem projektu THE PRESJA. Każde 10 złotych ma znaczenie.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *